Hemma!

Från en jätterolig vecka i östersund på musikläger, kallat "popkollo"! Jag hann aldrig säga hejdå till bloggen, men ni ska inte tro att jag har övergivit er! ;P Jag har haft en sjukt kul vecka med massor av underbara människor, musik och lärt mig en massa! Imorgon lovar jag att berätta mer, lägga upp bilder + berätta vinnaren i veckansbloggtävlingen såklart!
Nu måste jag gå och sova efter en seg tågresa på 6 1/2 timme..., men det var det värt! Men, som sagt, mer kommer imorgon!
Massa Kramar /Ellen

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

HEEJ GUMMAN! :-D Såklart du skulle varit med! Det får bli nästa gång ;) Saknar dig också <3 PUSSAR MASSOR! =)

2009-08-17 @ 09:30:26
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vad roligt att du är hemma nu gumsan. :D Vi får ses snart..kom ihåg att vi lovade det!? ;D

PUSS, PUSS, PUSS <3

2009-08-17 @ 09:46:42
URL: http://detailz.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0