Fredag

Hej på er alla (om det nu är så många som läser min blogg... Haah..) Vart har alla komentarer tagit vägen? Fortsätt som förut! Då blir det mycker roligare att blogga!

Hur som helst, idag efter en lång skoldag (som alla fredagar) åkte jag hem till min gamla kompis Felicia! Hon bor i Rimbo och skulle ha tjejmiddag idag eftersom hon snart fyller år. Jag kom till Rimbo station kl. halv fem och där mötte Felicia och hennes kompis Lollo mig. Sen gick vi hem till henne och óch började fixa lite tills de andra skulle komma. När kl. var halv sju ungerär var vi klara och de andra tjejorna dök upp. 5 superduper roliga och snälla tjejor. Eftersom alla de kände varandra todde jag att jag skulle bli lite "utanför" Haha, men så var det absolut inte! De var jätte snälla och jag lärde känna dem alla ganska bra faktiskt! Det var hur som hels en riktigt lyckad tjejkväll! Pappa kom och hämtade mig där vi 10 tiden. Jag skulle gärna varit kvar längre och vi hade tänkt att jag skulle sova där eftersom jag och Felicia inte träffas mer en typ 4 ggr. /år. Men eftersom syster fyller 12 imorgon ville jag vara hemma och gratta henne på morgonen tillsammans med familjen!

Här kommer outfiten för tjejmiddagen:
 (Klicka för större bild.)

Rosa blus: Odd molly
Rosa linne(under): H&M (tror jag..?)
Jeans: BikBok
Strumpor: H&M


Nu ska jag gå och slå in Heddas(syrrans) presenter!

Ha det bra och sov så gott! :D /Ellen

Kommentarer
Postat av: annie

sv: tack, ja vet inte men du akn kolla på monkis hemsida :) kostar nog inte mer än 500 tror ja <3

2009-02-06 @ 23:49:38
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/
Postat av: Mills

Kul med tjejmidda!

2009-02-07 @ 00:34:40
URL: http://oasislove.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: ja det är suoergott!

snygg outfit!

2009-02-07 @ 20:13:30
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Mills

Sv: Haha han är ju alla tjejers dröm liksom ^^

2009-02-07 @ 23:40:26
URL: http://oasislove.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0