Fredag-Sportlov!

Tjoo!
Äntligen sportlov!
Och imorgon åker vi till fjälls! Vi ska hämta Julli vid 12 och sedan åka vidare. Dagen har varit bra. Proven jag hade gick faktiskt oväntat bra och sista lektionen (SV) ställde vår svenska lärare in! Skönt va!? Så jag åkte till täbban med Vicke och Julia, och mamma skulle komma vid 3 tiden dit. Jag köpte en fleecetröja till fjällen, ett par jättesöta ballerina skor som var på rea, ett par socker och ett par underställsbyxor eller om man kallar det långkalsånger.. haaha :P Blev riktigt nöjd med allt! Kvällen har tillbringats hos Elise och vi har bastat och haft spakväll! Jätte trevligt! Så nu är mitt ansikte jätte fint, haah! :P Naglarna är också maikyrmålade. Det blev sådärbra men om man kollar en bit ifrån ser det ok ut :D Nu ska jag ta och kolla så att all packning finns med och sedan ska jag nog gå och sova!

Här kommer bilder från dagens köp och maikyr:
   

Orkade inte vända på alla bilder... Men hur som helst här kommer förklaring:
1. Raggsocker från intersport 80 kr.
2. Skor från Belles shose (tror jag den heter) 99 kr.
3. Fleecetröja från intersport 250 kr.
4. Manikyr (vanlig frans manikyr depend)

God natt allihopa! Sov så gott! Jag kanske hinner sriva ett litet inlägg innan jag åker imorgon men annars blir det inte förrens om en vecka. Kanske kan låna mammis eller pappis data och hitta ngt trådlöst någonstans, men jag får se.. :D

Kram/Ellen

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0