Happy birthday to me! :P

Hej hallå på er alla! Nu sitter här inte en 13 åring och skriver längre utan en 14 åring!! Haah! :P Födelsedagen har varit jätte bra! Mamma, pappa och syster väckte mig vid halv sju imorse med sång, presenter och våfflor! Efter jag hade öppnat presenterna och ätit en våffla gick vi upp och gräddade ännu flera våfflisar! När klockan var 20 i åtta skjuttsade pappis mig till skolan där jag fick en massa grattis kramar! Och fin sång, hm... hah! :D Det är väl det jobbigaste med att fylla år på en vardag, haah, alla sjunger för än. Först på engelskan, sen på matten, sedan på spanskan, efter det på kören och tillsist i själva matsalen,.. kul va,, haaha njaa.. nådär är väl det men man får väl bara skratta lite åt det! :D

Present bilder:
                 

     

Bildförklaring:
1. Arband av kusinerna där det står live, love, laugh
2. Ja, hela tjocka släkten var ju här igår så då fick jag  två st. bio presentkort, badbomber, badskumm, en shopping dag med farmor och en ljudbok.
3. Min fina födelsedags blomma som jag fick av mammis, pappis och Heddis imorse. 
4. Planch med två småbarn som pussas.
5. Presenterna av familjen. Jättefina! Ni kan ju se på bilden vad det är! :P
6. Blomma i vas som jag valt själv på IKEA. :D
7. Dundersör kofta från gina fick jag oxå! :D
8. Små korgar att lägga saker i till rummet.
9. Lång, rund kudde med detta mönster!

Så nu vill jag säha tack, tack och ännumera tack till familjen och släkten! :D Love you!<33
Man känner sig faktiskt lite borskämd... men en jag vet inte om ni såg på en av bilderna men jag fick faktiskt ett fadderbarn i SOS barnbyar av mamma och pappa. Det blir väl familjens fadderbarn men det är jag som har tjatat lite på att dom ska fixa det! Stolt! ^ Haah :P

Ha det bra! Från fjortonårige Ellen! :D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fina presenter du har fått ellen!

Glad alla hjärtans dag och grattis på födelsedagen! ;) <3

Love you

2009-02-14 @ 21:28:01
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättefina ! :)<3

Grattis i efterskott.. igen :p



PS. du la inte in bilden på vad du fick av mig, haha (a) <3

6 DAGAR KVAAAR ! :D

2009-02-15 @ 11:34:27
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Carola

Så bra att få ett fadder barn i present..

Själv har jag en orangutang, det är sant..;)



Du kan hitta honom under djuren på min blogg..en sötnos..

2009-02-19 @ 17:12:38
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Mina

Grattis i efterskott! Jag har också sånna där korgar:P



Kram<3

2009-03-02 @ 08:37:36
URL: http://forevermeandyou.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0