Helgen

Hejsvejs!
Jag vet, jag har inte bloggat under helgen men jag har inte hunnit och inte haft så stor lusst...

Hur som helst, i lördags var jag och provade i en gympagrupp som hette RM äldre.  Det var lite kul, för min gammla tränare tränade där, haha! :P Så som ni förstår då var de tjejerma lite äldre än mig, men det var bra nivå och dem var snälla! Jag får se om jag fortsätter... Det skulle vara roligare om man hade någon i min ålder som gick i samma grupp! Därför tänkte jag försöka övertala Denise! :D Hon har sagt att hon skulle villja börja gympa igen, och det skulle vara jätte kul om hon ville börja i den här gruppen med mig! Men vi får se.. Efter gympan hämtade vi Julli hemma hos henne och vi åkte hem till mig. Vi hade det trevligt och hon åkte hem någon gång vid halv 10-10 ungerär.

Idag har varit en väldigt lugn dag. Jag var i gympahallen och var ledare för mina gympabarn och sedan var jag bara hemma med familjen. Jag har kollat på en film. Paris Hilton filmen, den var riktigt kass! Sen har jag läst ganska långt i min bok och ja, bara tagit det lugnt!

Nu ska jag gå och fixa mig iording inför att sova! God natt! :D /Ellen


Jag har ju inte gjort nedräkningen på några dagar men här kommer den!

Födelsedag: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13  (4 dagar kvar till 14 års dagen om man ej räknar med födelsedagen)

Sportlov:        1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (13 dagar kvar till sportlovet)


Kommentarer
Postat av: annie

sv: ttaaaaaack ! <3

2009-02-09 @ 07:03:46
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vill du ha fler besökare på din blogg? klicka då på länken här nedan, i några enkla klick så har du skapat en kedjereaktion, och besökare kommer naturligt stömma in på din blogg. Det funkar, jag lovar!



Klicka här :http://www.viraltrafik.se/?fisen

2009-02-09 @ 14:45:49
URL: http://www.fisen.se.nu

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0