Just one day left!

Hej igen!
Hostan har inte blivit mycket bättre men jag får väl tvinga mig till skolan imorgon hur som hälst eftersom de två roliga (host) proven väntar! Det bli så jobbigt om jag missar de för då måste man hålla på och ta igen efter sportlovet... Hur som helst, nu är det bara 1 dag kvar innan jag och Julli sitter i bilen till fjällen! Så det är väl den viktigast andledningen till att bli frisk för. LÄÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET! Men för att bli frisk ska jag sova tidigt ikväll också. Packningen är nästan klar! Stolt! :P  Det sista får göras imorgon eftermiddag och på lördag morgon innan vi åker. Nu ska det tittas på sveriges värsta bilförare och drickas te med familjen. Kanske äta några av mina nybakade kakor jag bakade under dagen! Mycket gooda!!

Ha det bra! /Ellen

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag gillar den också! :)

Åh fjällen, vad kul,

hoppas du är frisk tills dess då



Vad åker du? skidor eller snowboard? Pulka?

2009-02-19 @ 20:08:57
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/
Postat av: Julia

Hihi, längtar tills det blir imorgon ! (a) <3

2009-02-20 @ 17:36:59
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0