Måndag

Hej hej!
Idag var det en väldigt bra skoldag! Rolig data, idrott, so och drama! Engelskan var väl sådär.. menmen..
Eftermiddagen har gått åt till att plugga, plugga och plugga lite mera.. haah :D Inte så himmla skoj, men nu börjar jag bli klar! Har stött på ett svårt matteproblem i läxan men vi får väl försöka ta itu med ett här hemma efter middagen.

Åh, det är bara 5 dagar kvar till sportlovet! Lääängtar! Julli vet hur jag känner! Haah :P Lääängtar! Hihi :) Nu ska jag hjälpa mammis med middag och eventuellt börja packa till sportislovet. Syrran har en skitbra packlista jag kunde få låna, men jag vill kanske ha med mig vissa andra saker... hmm.. jag får se om jag orkar göra en ny eller inte..!

Ha det bra! :D
Kram /Ellen

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, japp jag vet hur du känner! ^

JAG LÄNGTAR OCKSÅ :D <3

2009-02-16 @ 18:33:26
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha, jag längtar oxå till "sportislovet" ;) <3

2009-02-16 @ 20:37:06
URL: http://detailz.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0