Onsdag

Hej på er alla människor!
Först vill jag säga ett stort grattis till Elise som fyller 14 idag! Grattis!
Idag som vanligt var jag i skolan, en helt OK skoldag. Efter åkte jag till gittaren och sedan hem. Jag var hemma vid typ halv 5 och gjorde då iårdning en stor kopp varm oboy. Love it! Samtidigt som jag njöt av den gjorde jag lite av nästa veckas matteläxa. Den här veckan har vi nästa inga läxor! Skönt va!? Så varför inte passa på att göra några av nästa veckas läxor så man slipper stressa då! Mammi och pappi är inte hemma under kvällen så jag och syster fixar lite mat tillsammans. Vi tänkte ta och sätta på någon film medans vi äter. Så för att bli klara snart borde jag nog gå upp till köket för att börja fixa med middagen.

Födelsedag: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13  (8 dagar kvar till 14 års dagen om man ej räknar med födelsedagen)

Sportlov:        1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (17 dagar kvar till sportlovet)

 
   Hjärt kopp med mumsig varm oboy!

Ha det bra! :D /Ellen


Kommentarer
Postat av: Denise

Vart är den dundersöta koppen köpt? (a)

2009-02-04 @ 20:19:14
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0