Roliga Måndag!

Hallojsan! Hur är det med er?
Jag kom hem för kanske 20 min sen. Skolan idag har varit rolig faktiskt! Vi började med den enkla datalektionen där man typ inte gör ngt.. haha :P Sen hade vi idrott och efter det engelska. Därefter åt vi lunch. Ganska god lunch faktiskt tycker jag! Sen hade vi den roliga dramalektionen och sedan bara en SO lektion kvar! Måndagar är de bästa skoldagarna med roligaste lektioner! Även om engelskan och so:n sabbar den roliga dagen lite.. :P Haah! När vi slutade gick jag till Majas(vovvens) dagis och hämtade henne där och tog sedan bussen hem. Etersom det inte fans någon passningsbuss och det var så fint väder bestämmde jag mig för att ta en promenad. Det gillar ju Maja också! Det tog lite längre tid en det brukar för jag stannade och tog några fina bilder. Det var verkligen super fint väder! Inte ett enda moln! Sånt gör mig på väldigt bra humör! Nu ska jag gå och göra SO läxan, sånt gör mig inte på så bra humör... haah :P Men, men allt kan ju inte vara roligt alltid! Efter SO:n får det bli hemmkunskaps läxa. Plättar. Ganska roligt! Men jag tror nog jag gör pannkakor istället eftersom plättar tar längre tid...

Här kommer några bilder!


Världens finaste vove i det härliga vädret!


Skuggor av mig och Majsi! Ser ni, himmlen är helt blå! =)


The lovely (stavning?)  sun! <3


And mee... :P


Ha det bra! =D /Ellen


Nedräkningen:

Födelsedag: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13  (3 dagar kvar till 14 års dagen om man ej räknar med födelsedagen!! :D)

Sportlov:        1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (12 dagar kvar till sportlovet!! :D)



 

Kommentarer
Postat av: mills

Guu så söt hund! =)

2009-02-09 @ 18:56:44
URL: http://oasislove.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tog oxå lite bilder från min hundpromenad idag. :)

Love you <3

2009-02-09 @ 19:58:45
URL: http://detailz.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0