Släktfest! :D

Tjoo!
Nu börjar släkten gå och jag ska snart gå och lägga mig! Imorgon fyller jag ju 14 år!! Etfersom syster fyllde år förra veckan var det släkten på middag idag som gällde. En riktigt lyckad kväll blev det! God mat och min favvo efterrätt hallon parfe (stavning?)  Det är typ som en hemmgjord hallonglass fast godare! :P Hur som helst, nu är det läggdags för mig som sagt. Har lite ont i huvudet men jag hoppas på att det gåröver tills imorgon!

Outfiten för kvällen:

Sorry, suddig bild.. men, men, det får duga..
Tunika:
Ärvt av kussarna
Tights: ?
Strumpor: H&M
Inte så spec. kanske, men tunikan är den skönaste plagget jag har! LOVE IT!  Enkelt och fint tycker jag! Vad tycker du?

Sov gott och glömm inte att gratta mig imorgon!! Haah :P
 /Ellen




Kommentarer
Postat av: Hanna

Din blogg e asfin!

Lämna gärna en kommentar på min blogg :D

2009-02-12 @ 23:19:24
URL: http://hannasavhed.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack ! Det samma !:D

2009-02-13 @ 15:58:48
URL: http://hannasavhed.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0