Söndag

Hej igen!
Nu har jag kommit hem från fotbollen och tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag hoppar in i duchen. Snacka om att jag är svättig. Först barngyma ledare från 9-10 och sen hem fort och byta om. Efter det iväg igen och spela fotboll i 1 timme och 20 min. Men det är väldigt skönt när man är klar och känner att kroppen har jobbat! Om en vecka är det spotlov, eller det är faktiskt bara 6 dagar till sportlovet! Så, om 6 dagar vid den här tiden sitter jag och Julli i bilen på väg upp till Storhogna som ligger nära Vemdalen! Fy faan vad jag läängtar!!! I tre hela dagar kommer Julli och jag åka i backarna och inte nog med det, det är 1m djup snö! Så det kommer nog bli mycket ute i snön lekande också, haah :P Kanske bygga några snögrottor! :D Nej, nu måste jag sluta och sitta och skriva om det, för då längtar jag bara ännu mera, alltså för mycket! Haha!;D 
Idag på eftermiddagen ska fotbollslaget hem till en min granne(som också går på fotboll) och äta lunch-middag och ha skoj! Så om jag ska hinna ducha, skriva packlista och städa rummet innan det borde jag nog börja nu... så hejsvej så länge!

Kram Ellen

Kommentarer
Postat av: Julia

Iiiih, jag läängtar !! :D

2009-02-15 @ 15:16:58
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Olivia

SV: Tack så jättemkt! :) din blogg är också jättefin x) !!!

2009-02-15 @ 19:57:10
URL: http://lillalexs.blogg.se/
Postat av: Sofia

så fint du har gjort på blogen! =) jättefin header! =)

2009-02-16 @ 08:25:40
URL: http://www.fisen.se.nu

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0