Storhogna

Hallå!
Vet ni vad jag gör just nu? Nej trodde väl det... Jag sitter med mamma, pappa och Julli i en jättemysig inneträdgård, dricker barndrinkar, äter snaks och bloggar! Vi kom fram i lördags och i går och under dagen har vi åkte en massa i backarna! Det är bra väder och super mycket snö!! Superhärligt! Bilder kommer när vi kommer hem. Nu ska vi gå och köpa oss varsin drink till och sedan åka hem och åka pulka race!! Haah! :P Ïgår kom vi nämligen på en super rolig grej med pulkan så vi flög över en snöhög! Haha! Så himmla roligt! Vi skrattade asmycket! :D Haah! Nu vill julli blogga, så jag får lämna över datan till henne!

Hoppas du har det lika bra som jag!
Kram Ellen :D

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0