Tisdag

Halloj! :D
Idag har det varit en bra dag förutom att jag är jätte hes. Förkyld vill säga. Det bara måste bli bättre tills på lördag då jag ska upp till fjälls! (Bara 3 dagar kvar!!) Men jag tror det börjar bli bättre. Efter skolan hämtade farmor mig i skolan och vi åkte och hämtade Maja på hunddagiset och sedan hem till farmor, farfar och Majas bästakompis Doris. Där fick jag mellis, dvs. bullar, kakor och farmormackor, mums :P haah! Och gjorde lite läxor. Vid halv 6 kom mammi och hämtade mig och vi åkte hem till syster min och åt middag. Nu ska jag ta och göra lite flera läxor, vi har nämligen 2 prov och ganska mkt läxor denna vecka, Roligt va!? (ironisk). Nja.. sådär kul är väl det men det är ju sådant som bara måste göras.. Sen blir det i alla fall ett efterlängtat andraavenyn avsnitt på 1:an kl. 21.00 Det är roligt! :D

Dagens outfit:

Grå tröja: Gina Tricot. (lite uppsydd av mig eftersom den var så himmla lång)
Jeans: Filippa K (Lite insydda av mig och mamma eftersom de var för utsvängda för min smak)
Strumpisar: H&M
Skärp: Marknad i Spanien

Ha det bra! :D
Kramar/Ellen

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag gillade verkligen din klädsel idag. Superfin!

Love you ♥

2009-02-17 @ 19:14:54
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/
Postat av: Victoria

Du var jättefin idag ellen! (tycker precis som denise!)

Love you ♥

2009-02-17 @ 21:43:46
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: michaela

fint :)

2009-02-19 @ 10:36:30
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0