Tisdag

Tjolahopp!
Nu är det frid och fröjd är hemma, syrran kom in på begtorp i musik, drama, dans! Skoj va!? Nu får jag bara ta och hoppas på att hon får de lärarna som jag vill att hon ska få! Efter det kommer min lilla plan fungera.. haha! Dagen har varit bra. När skolan var avklarad tog jag en sväng förbi täbban och köpte presse till Elise och en annan kompis. Sen kom mamma och hämtade mig och eftersom jag hade glömt plånboken hemma fick jag pengar av henne och köpte det jag bestämt mig för till friendsen. Jag passade också på att visa mammi två koftor jag önskar mig i födelsedagspresent. Mycker fina från Gina Tricot.

Jag tänkte börja med en liten nedräkning till födelsedagen och sportlovet.

Födelsedag: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13  (9 dagar kvar till 14 års dagen om man ej räknar med födelsedagen)

Sportlov:        1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (18 dagar kvar till sportlovet)

Nu ska syster och jag ta en sväng till Ica med vovven för att köpa lite glass och gott för att fira att hon kom in på bergtorp!

Ha det bra! /Ellen

Kommentarer
Postat av: annie

grattis i förskott ! ;D

2009-02-03 @ 20:22:32
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0