Fanny igår och fotbollscup idag!

Hejsan allihopa!
Sorry att jag inte skrev igår, men jag var hos Fanny en stor del av dagen så jag hann inte! Hos Fanny hade jag jätte roligt! Vi tejpade kranarna, tejpade lampknapparna, tejpade knivarna och satte plast över glasen hemma hos henne! Haah! Det var skit kul! Sen gick hennes mamma på "kranbuset" så hon blev helt blöt, haah! :P Tyvär blev glasbuset upptäckt men de andra busen var riktigt roliga! Sen kollade vi även på film och hade ett litet minispa, vi ångade ansiktet(som jag lärt mig av Julia) sen hade vi ansiktsmask! Det var jätte härligt men jag brände näsan i vattnet där vi ångade ansiktet.. heeh... den är fortfarande röd!! Haah! men, men... Nu ska jag iväg på fotbollscup, så jag skriver, om jag hinner, mer efter den! Jag berättar hur det har gått då!

Ha det bra! :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Ajdå, stackars näsa ^ <3

2009-01-11 @ 19:10:57
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Linnea ;>

Roligt med fotbollscup :)

2009-01-13 @ 20:36:24
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Malin

Ellen din stora kusse har oxså skaffat blogg!!

mallansresa.blogg.se

2009-01-14 @ 14:58:58

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0