Fredag!

Hej på er!
Härligt! Nu är det fredag! Inte för att shemat på fredagen i skolan är det bästa... 5 lektioner innan lunch, men, men...
Efter skolan gick jag hem till Elise. Vi gjorde smoothi, som vanligt när jag är där, haah! Jag frågar alltid Elise om vi kan göra det för det blir så gott hemma hos henne!  Sen kom hennes tvilling, Elli hem och berättade att hon hade laddat ner Twlilight på datan! Jag har sätt den en gång på bio, men att se den igen skulle ju inte skada! Så jag, Elise och Elli kollade på den! Den slutade precis när mamma kom och hämtade mig, perfekt! :D Jag och mamma åkte och handlade lite till middagen och jag köpte en påse godis till Lets dance ikväll. Det blir en hemmakväll i soffan. Måste ju se Lets dance eftersom grannen min är en av proffs dancarna!  Dem är ganska nyinnflyttade så jag känner dem inte spec. mycket, men det är ju ändå lite skoj att grannen är med i Letsdance :D
Nu ska jag gå en kort runda med vovvsen! Funderar på en snabb springtur, men får se...

Vem hejar du på i Lets dance, om du ser på det?

Ha det bra! :) /Ellen

Kommentarer
Postat av: Julia

Coolt, vad heter grannen ? Vem är det ? (: <3

2009-01-23 @ 19:51:44
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Jag gissade faktiskt på att det var hon! För du hade sagt att de var ett ungt par, hehe. :)<3

2009-01-23 @ 21:41:49
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0