Fredag

Hej gott folk :D
Härligt, härligt, nu är det ju fredag och helg! Det har varit en ganska kort skolvecka, men det känns ju ändå alltid skönt med helg/lov! Eller hur? På eftermiddagen idag var jag med Malin i täbban! Vi hade det trevligt men jag köpte ingenting... Men däremot gick jag och frågade på telenor hur man skulle kolla hur mkt man hade ringt för och det fick jag svar på så jag är nöjd med täbbanbesöket! :D Nu kommer våra grannar! Ikväll måste jag kolla på Letsdance! Våran granna är med!! :D Jag fick reda på det nu! Men nu ska jag gå!

Ha det toppen! :D /Ellen

 
Min frukost i morse! Jag hann göra en liten toast... :D

Kommentarer
Postat av: annie

va ruuligt!

<33

2009-01-09 @ 23:53:37
Postat av: niki

¨hhh vad jag blev sugen på det nu:D

2009-01-12 @ 10:19:09
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Denise

Det ser mums ut :)

2009-01-13 @ 17:23:16
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0