Fullspeckad morgon!

Hejhej på er alla! Hur är det med er?
Med mig är det bra! Söndagsmornar är helt fullspeckade för mig! På morgonen kl. 10.00 börjar barngympan där jag är tränare. Den håller på en timme och sedan åker jag hem och eftersom jag är ledare stannar jag alltid kvar kanske 10 min. längre, så jag kommer kanske hem vid 20 min. över 11.00. När jag då kommit hem gäller det att fort byta om till fotbollskläderna och äta lite mat innan fotbollen. Sedan åker jag tillbaks till Vaxholm, tränar en timme och en kvart och sedan hem igen och nu sitter jag här! =D Jag ska hoppa in i dushen nu och sen ska jag vara med Fanny. JAg får se om hon kommer hit eller om jag ska gå till henne... Antagligen skrive jag lite mer senare!

Ha det bra! :) /Ellen



Någon annan än jag som längtar till sommaren?

Kommentarer
Postat av: AMANDA

ja visst är dom fina? :) vilkan färg tyckte du bäst dom

2009-01-25 @ 14:43:23
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fin blogg! Lust att spana in Dubbelbloggen och säga vad ditt första intryck är? :D kram

2009-01-25 @ 18:24:17
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0