Lördagen-IKEA

Hejsvejs på er! Vad har ni gjort denna lördag?
Jag har tillbringat dagen så här:
Efter jag gjort mig i ordning åkte jag, mamma och pappa iväg till stan där mammas och pappas kompis bor, hon har flyttat till en annan lägenhet så vi kollade på hur hon hade fått det och fikade där. Trevligt! Sen åkte jag och pappa vidare till IKEA och shoppade. Dels köpte vi saker till syrrans nyköpta garderob, men jag hittade även många fina saker till mig. Eftersom jag fyller år om 3 veckor så får vissa av de saker som vi köpte till mig bli födelsedags presenter. Jag kom på en toppen ide till mitt rum, jag tänkte sätta en ljusslinga vid taket längs två av mina väggar! (kanske lite svårt att förstå vad jag menar men jag får visa en bild när den är uppsat!) Så vi köpte dels den ljusslinga till mig och sen hittade jag en massa andra fina saker! :D
Sedan åkte jag och pappa för att handla mat och efter det, hem.

Nu ska jag göra hemkunskapsläxan, pizza. :D

Här är fredagens outfit! Glömde lägga in den i går... :)

Röd och vit rutig tunika/skojte med knappar: Cubus
Jeans:
BikBok

Ha det bra! /Ellen

Kommentarer
Postat av: Clara

så jäkla roligt att gå på ikea!

2009-01-24 @ 19:16:58
URL: http://collman.blogg.se/
Postat av: Julia

Så söt du är Ellen! :) <3

2009-01-24 @ 21:17:55
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Super fin outfits, tycker om din tröja (;

Man måste ha humöret på topp om man ska till IKEA, så är det för mig iallafall. Det är ju så stort och mycket folk :S Men det är kul! :D<3

2009-01-24 @ 21:22:28
URL: http://kruumelur.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0