Onsdag

Tjenare!
Nu har jag precis tittat klart på det senaste andraavenyn avsnittet, jätte spännande! Någon annan som ser på andraavenyn? Hur som hälst, idag var det kort dag i skolan. Eftersom det är utväcklingssamtal nu i början av terminen är många lärare upptagna med det och då fick vi sluta 11.15 idag, som förra onsdagen! Härligt! Efterskolan var jag hemma hos Julia. Det var trevligt, även fast vi inte kom på så mkt att göra. Vi pluggade mest till hemkunskapsprovet som vi har imorgon. Det blev inte så lång stund jag var där för jag skulle på utväcklingssamtal vid 13.15 ! Pappa hämtade mig hos Julli och vi åkte sedan till skolan. Samtalet gick bra! Sen åkte jag hem, åt mellis, hängde tvätt och började se på andraavenyn på datan. Sen skjuttsade pappa mig till gittaren (som bara är i 20 min.) och sendan hem igen. Nu ska jag gå upp och skala potatis... :/ Inte världens roligaste, men, men, jag ska vara en duktig flicka och hjälpa till.. haah! :D

Ha det bra! /Ellen


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, hej ^^



ville bara säga hej xD

2009-01-21 @ 18:55:09
URL: http://xxprinsesskronaaxx.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0