ROMME HELA DAGEN!

Hej på er! Haft en bra dag?
Det har iaf jag! Idag var ju klassen, eller ja, hela skolan i romme!! :D Jag brukar vanligtvis åka snowboard när vi är uppe med familjen och i fjällen, men eftersom alla kompisar åket skidor tänkte jag att jag skulle göra samma sak! Jag todde faktiskt att jag skulle vara helt OK bra på skidor, men jag hade ganska fel... Hahah! I början körda jag runt med skidor som en glass-strut! Men efter ett tag fick jag lite kontroll och lyckades åka ganska bra! Eftersom jag och Elise inte var riktigt på samma nivå som de andra tejorna åkte vi runt och åkte lite på egen hand! Haah, det gick ju sådär bra! Haha! Vi var med om många äventyr iaf, och hade himmla kul! Vi råkade ta en himmla skogsslinga som ledde till ingenstans... Så vi fick ta av oss skidorna, gå ca. 400 m. i snöig uppförbacke! Jobbigt! Sen råkade vi ta en utav de svåraste svarta backarna! LÄÄSKIGT! Men vi klarade det! Med lite rammel bara... haah! :P

Nu ska jag plugga och kolla andraavenyn!

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du lärde ju dig jätte bra på slutet då du, Elise, Astrid och jag åkte tillsammans! (:

Bra jobbat Ellen <3

2009-01-28 @ 17:08:02
URL: http://kruumelur.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0