Slapp dag, hemma!

Tjenare! Hur är det med er?

Med mig är det i alla fall bra! Idag blir det nog bara en hemma slappar dag, mitt rum behöver ett städröj och jag tänkte ta en dusch eller kanske ta ett varmt bad lite senare... Hur som hälst, imorgon börjar ju skolan, eller ja, för mig i alla fall. Jag är så himmla sur för typ alla skolor i täby, i vaxholm och ja i typ hela stockholm börjar inte förren på torsdag, men vi i bergtorp måste börja imorrgon.. :(  Åh.. Det som är roligt med det hela är väl att få träffa alla kompisar igen! Men allt  plugg, alla läxor och alla långa lektioner kan man gärna hoppa över, eller vad tycker ni? Jahja... Nu ska jag fortsätta med rummet, kanske ska göra pannkaks smet också tills mamma kommer hem från promenaden!

Ha det bra! /Ellen :D

En liten bild på mina fötter...  :P


Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0