Söndag-Härlig hemmadag!

Tjenare alla glada! (eller alla människor såklart!)
Hur är det med er en sån här söndag? Vad har ni haft för er?
Jag har i alla fall haft en hemma dag! Förutom att jag var på fotboll i en timme. Det har varit en jätte härlig hemma dag! Jag har fått jätte mkt gjort! Jag har målat två tavelramar som jag fick i julklapp och ska snart sätta upp dom tillsammans med själva tavlan som ska sitta i tavelramen. Sen har jag och mamma sytt in ett par Filippa K jeans som jag fick ärva av en som jag känner, men dom var utsvängda, och jag gillar inte det! Dom blev jätte fina! Jag lägger in en bild på dem senare! Sen har familjen + mormor ätit årets första semlor! Mums! :D Jag har gått en skogspromenad med voven, och ja... bara tagit det lugnt! Kanske inte så himla mkt gjort då, men de saker jag behövde göra har jag nu fixat! :D Nu ska syrran spela sims så jag får väl ta och  skriva mera sen!

Ha det bra! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-18 @ 19:23:51
URL: http://elinanimmer.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0