Söndag, måndag, tisdag och onsdag/ Nu är bloggandet tillbaka!

Hejsan alla bloggisar och såklart alla bloggläsare!

Hur är det med er? Jag vet att jag inte har skrivit sen i lördags men för det första har jag varit med en massa underbara kompisar och sen har datan varit lite knäpp, men nu funkar den och jag skriver! :D Det blir nog ett långt inlägg, eftersom jag nu skriver om alla dagar, när jag inte skrivit! :D

SÖNDAG:
Fotbollscupen vi var på i söndags gick, ja vad kan man säga, sämst! Men det var ganska roligt  ändå! Att vara där med laget var kul och så, men eftersom jag precis har börjat med fotboll och de andra är så mkt duktigare var jag bara med och spelade i typ 3 min av de tre matchet som vi spelade...  Men det var som sagt ganska kul ändå.

MÅNDAG:
Jag var, som alla andra vardagar, i skolan. Efter skolan var det planerat att jag skulle hem med till Emelie när vi slutade kl. 14.20 som jag trodde. Men det visade sig att vi hade teknik på eftermiddagen... så jag kom inte till henne förren vid 4 tiden. Men jajha.. Vi hade inte träffats på evigheter, så jag hade saknat henna jätte mkt! Jag kollade på hennes träning, gymnastik, där jag också gick förr. Jag blev så suktad när jag satt där, för jag saknar gympan jätte mkt! Jag ska nog börja igen! Sen sov jag över hos henne. Det var jätte skoj! Vi badade, en kortis, i hennes ute bubbelpool! Jätte härligt! Jag lovar! Sen gick vi och la oss och pratade, och sen somnade!

TISDAG: 
Jag vaknade hos Emelie och vi gick upp tillsammans för att göra oss i ordning. Jag tog en buss till min skola därifrån och hon tog en, lite senare, till sin skola. Efter skolan var jag med Elin! Jag hade bara träffat henne och sagt hej på gympan i måndags med Emelie så dat var jätte roligt att vara med henne! Vi bakade och gjorde lite läxor! Sen fick jag kolla alla Thailands bilder hon hade tagit när hon var i Thailand under jullovet! Riktigt trevligt! Sen kom jag hem, åt middag med mamma och pappa, sen blev det simmning för mig och mamma. Bara en kort stund, menändå skönt med lite träning!

ONSDAG / IDAG:
Idag fick vi sluta extra tidigt efersom det var utväcklingssamtal i skolan! Vi slutade 11.15 och jag åkte då till täbban för att shoppa present till Elin som fyller år på lördag. Annzi var också med i täbban men vi var bara där i 40 min ungefär för hemma väntade en massa pluggande innan jag skulle på gitarr! Och ja, nu sitter jag här! Ska gå upp och börja lite med middagen! Bilder från dagarna kommer lite senare!

HA DET BRA! :D
/Ellen






Kommentarer
Postat av: Emma

hehe, det va inte jag som fixa headern, det var min syrra <3 :)

2009-01-14 @ 17:55:53
URL: http://emmqsdagbok.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0