Torsdag

Halloj allihopa!
Idag har det varit en ganska lugn dag. Jag var i skolan och åkte sedan tåget till mörby där farmor skulle hämta mig. Mamma och syrran gick på tåget vid täbban. Hos farmor o farfar gjorde jag lite läxor, åt farmors goda bullar, smarrigt! :P och jag och Hedda (syster) la ett gammalt pussel med typ 2 dm. stora bitar! Haah ^ ^ Vi la det pusslet när vi var små... :D  Efter farmor o farfar besöket åkte jag, mamma och Hedda till ett hunddagis för att kolla hur det var där. Min syrra ska nämligen börja där! Haah.. skoja bara... Vår hund ska nog börja där! Det var trevligt där och Maja,voven, verkade gilla det! :D

Nu ska jag gå och dricka lite te med familjen! Sedan är det väl nattinatti för mig, haah, jag måste försöka gå och lägga mig tidigare än vad jag gör nu, jag är så himmla trött när jag ska gå upp, fast det är väl alla... Men hur som hälst, det är så svårt att somna! Jag är typ klarvaken och nästan inte alls trött! Någon som har något sommnartips? Skriv, skriv i komentarerna!

En liten outfit:


Mjuk, rosa, tjocktröja: Julklapp, tror JC.
Grå/svart linne: H&M
Jeans: BikBok


Ha det bra! ;D


Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0