Vad vill ni läsa om här i bloggen?

Hej igen!
Jag tänkte nog gå och lägga mig och läsa snart men jag hinner med ett litet inlägg innan. På kvällen blev det lite TV-tittande. Jag såg på "Årets TV-tittare", det var väl sådär kul, men helt OK. Har ni sätt det? Vad tycker ni i såanna fall?
Hur som hälst, jag ska komma till sak, vad vill ni läsa om här i min blogg? Jag har inte så jätte många besökare men det skulle vara kul om det blir fler. Så jag tänkte om ni skickar en liten komentar vad ni vill läsa om eller om ni vill ha flera bilder, outfits, tips... osv. Så om ni är riktigt snälla skriver ni en komentar vad ni har för önskemål om min blogg!

Outfiten efter skolan:

     
Eftersom jag inte orkade gå runt i jeans hemma tog jag på mig mammas gammla mjukisbyxor + en vit T-shirt med små knappar, ja ni ser ju på bilden :P T-shirten hade jag även under min oranga ylletröja idag i skolan och den är från Lindex och priset kom jag inte ihåg...  :P

Ha det bra! / Ellen

Kommentarer
Postat av: bella

Okej, det låter bra! =)

2009-01-09 @ 10:39:12
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Denise

vilken söt (och bekväm!) outfit! :)

2009-01-09 @ 22:44:23
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag tycker det vore kul att läsa om lite saker som kläder eller skor som du tycker om + bilder på det! ;)

Love you <3

2009-01-14 @ 20:22:47
URL: http://detailz.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0