16/7

Hallåj! :)
Det skrämmer mig lite att det redan är 16 juli! Halva sommaren har gått... Va!? Det är sjukt vad tiden går fort! Men jag har i och för sig hunnit med en hel del under sommarlovet! Men trots det skulle jag nog kunna ha flera månaders sommarlov till! Haha ;) Hur som helst, imorse började jag och mamma dagen med, precis som igår, ett morgondopp! Härligt! Därefter hjälpte jag till lite med att fixa i trädgården. Vi ska lägga "stenplattor" i en hörna där vi ska ha lite blommor och en stol och ett bord. (Lägger in en bild när det är klart). Efter det tog jag med hunden på en spring runda. Sprang faktiskt igår också! Stolt! ;) Jag har börjat tycka det är riktigt skönt. Ett dopp i det svalkande havet är inte helt fel därefter heller. Nu på eftermiddagen åkte mammi, syster och jag in till täbban. Emelie kom dit också. Jag köpte band annat en huvudkudde eftersom mina gamla är så slitna. Sedan hittade jag endel andra fina saker också som jag visra i nästa inlägg!
Nu hoppas jag att Julli snart ringer, annars får jag ringa henne! Gissa vad vi ska planera?! Jag ska nämligen till hennes land på söndag! Jippi! :D


Musik i öronen och träningskläder på! Springa är underbart! (nästan) Haha ;P

Kram kram /Ellen

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med, det känns som om sommaren nyss började ju. =P

2009-07-16 @ 20:34:12
URL: http://swebitz.blogg.se/
Postat av: En skönhetsblogg

Kul att du hittade något som föll dig i smaken. Jag gjorde egna bilder för att man enkelt skall se hur man gör. Kanske inte så snygga men dom får duga =) Missa inte min tävling http://chilen.blogg.se/2009/july/92.html

2009-07-16 @ 21:46:40
URL: http://chilen.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0