Allsång på skansen med Julli!

Hallå!
Vilken dag det har varit! Började med tennisskolan och sedan var jag med Elin och Fanny hemma hos Elin på eftermiddagen. Vi höll till vid hennes pool och tog ett snabbt dopp i havet också! Väldigt trevligt! Klockan halv 4 cyklade jag hem, duschade, fixade iordning mig och slängde i mig lite mat innan jag sprang till bussen som tog mig till skansen, eller ja, jag fick ju byta buss.. hehe :PMen hur som helst, väl framme vid skansen gick jag upp till scenen där fullt genrep pågick så när det var klart mötte Julli mig och vi gick till platserna som Julli, hennes syrra o kompis hade tagit! Superbra platser! Jag o Julli gick runt lite och köpte lite godis innan den riktiga sändningen började! Superkul! Någon som såg mig i TV? Jeans shorts, vitt linne/blus med små blommor? Haha :P Hoppas det iaf! Efteråt kom mammi o hämtade oss! En supertravlig dag vill jag lova! :D

Här bjuder jag på några få bilder:


Framför den stora scenen! Jag o Julligulli <33


Sötaste Julli<33


Nja.. inte så bra bild, men det var superfin utsickt när man var där! :)

Nu ska jag gå och natta! :) Sov så sött <3
/Ellen


Kommentarer
Postat av: sofia

ur mycket kostade det att komma in på Skansen och allt det där :)?

Tack så mycket. Kan säga att mina fötter var som döda när jag kom hem haha!

KRAM

2009-06-24 @ 08:23:30
URL: http://sweigel.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad roligt de såg ut! Jag såg inte er men jag kollade iofs heller inte hela programet tyvärr! Du kan ju kolla på reprisen på typ datorn, :)

PUSS

2009-06-24 @ 09:36:22
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: V I L J A ♡

Tjingeling! Hoppas du får en härlig Onsdag :)

2009-06-24 @ 09:53:21
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: sofia

VA! Så billigt!? Kostade det bara 50 kr, för inträde på skansen, och allt det där..?

KRAM

2009-06-24 @ 16:54:09
URL: http://sweigel.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0