Bilder och God natt!

Hej!
Jag har inte skrivit de senaste dagarna eftersom jag har haft mycket för mig och jag lovade ju att lägga in bilder och skolavslutningsoutfit så det ska ni få se nu!


På torsdagen efter systers avslutning blev det enkel middag på kajen i Waxholm.


Jag försöker vara seriös medans Hedda flummar lite.. haha :P Är vi inte lika..? :)


Efter skolavslutningen i bergtorp, Asse, Julli, Vicke och Denise <3


Julligulli och jag!


Klänning: London (Primark), Kofta: H&M, Sandaler: Rizo, Diadem men rosett: H&M
Ring: Skolavslutninges present, Halsband: Fått av syster, Armband: Olika...


Nu har ni fått se lite bilder och jag märkte precis att klockan är  kvart i ett.. hoppsan! :P Ska gå och sova nu, men vad gör det att man är uppe lite sent, vi har ju sommarlov! :D

Sov över hos Annzi igår, vi hade det jätteroligt, gick i täbban under dagen! Hittade en bikini och ett par shorts som jag funderar på att byta storleken på..? Men ni får se sakerna imorgon! På kvällen skrattade vi, pratade och gick och la oss ganska tidigt! Idag var jag hos farmor med syster. Där var det också väldigt trevligt och på kvällen gick vi till kussarna på middag eftersom en av de fyllde år, Grattis Maria!
Glömde ju att berätta att familjen, farmor, farfar och mormor var på "Gondolen" på middag efter skolavslutningen i fredags! Jätte trevligt och god mat! Träffade Julli där också och vi lyckades äta samma efterrätt! Ett tips till någon som går dit, Eriks chocklad dessert! MM! Supergod! ;)

Nu är det time for bed! God natt! /Ellen


Kommentarer
Postat av: Fanny

Gud va fin du var på skolavslutningen Ellen! skorna passade ju jätte bra.

PS. Har skaffat en blogg. :P Man blir lite beroende. hehe :)

2009-06-17 @ 11:51:47
URL: http://fannydenstroe.blogg.se/
Postat av: Victoria

Du var jättesöt på avslutningen ellen! :)

2009-06-17 @ 17:28:37
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: annie

hahah, nrä jag var på goldolen åt jag också den efterätten :P mumms...<3<3<3

2009-06-17 @ 21:47:36
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0