Datalektion + Gårdagen

Hejsan svejsan!
Har inget att göra på datalektionen så jag slänger in ett litet blogg inlägg! :)
Igår var det en väldigt trevlig dag! Jag han inte blogga eftersom det var full rulle hela dagen! På morgonen åkte jag och Fanny in till täbban för att jag var desperat att hitta ett par skor till avslutningen. När vi var i täbban ringde Elin och vi sa till henne att hon också kunde komma in. När klockan var ungefär halv tre hade vi hittat skor, ätit och kollat runt lite allmänt! Vi åkte då hem till Elin för att bada i hennes pool. Riktigt kul kan jag säga! Senare på kvällen var det middag hemma hos farmor eftersom hon fyllde år i fredags! Jätte trevlig kväll med som vanligt den godaste mat man kan äta! :D

Nu slutar snart datalektionen! Ha det bra! /Ellen

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Tack så mkt Ellen! Jag är faktiskt väldigt stolt själv! ;)

Puss på dig sötis <3

2009-06-08 @ 16:17:38
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Niia

när har du skolavslutning? :)

kraaam <3

2009-06-09 @ 14:57:54
URL: http://vunique.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0