Film med syster!

Hallåj!
Har haft en jättehärlig dag på seglebåten med kussinerna, syster och farbror. Vi har seglat våran segelbåt, "lilla blå" som den heter. Jättetrevligt! Det var tänkt att jag skulle till allsång på skansen under kvällen med Julli och Asse ju, men jag var så trött efter dagen och gårdagen, så det blev hemma kväll istället. God middag med familjen på balkongen! Riktig sommarkännsla! Jag och syster har planerat lite inför seglingen också. Vi har kommit på lite tävlingar och lekar! Hihi! :P Roligt!
Nu ska jag och syster sätta på en film, "blades of glory" om någon har sett den! Kul att syster är hemma nu så jag slipper sitta själv framför TV:n när mammi o pappi gått och sovigt eftersom de ska upp och jobba!

Japp, nu var det ju film! :)
Pussen /Ellen


Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0