Fredag och Lördag

Tjenamors!
Det blev aldrig något inlägg igår eftersom att tjejorna i klassen åkte direkt hem till Asse efter skolan! Hon fylde nämligen 14 år! Det blev en riktigt lyckad kväll med tårta, bullar, bad, skratt, flams, middag och film. Vi såg en superbra film! Den hette "Walk to remember". Någon som har sett den? Hur som helst, den var grymt bra men också sorlig!

Idag är det match på hemmaplan. Såg nu när jag var inne på lagsidan att vi ska möta IFK Täby. Mina klasskompisar! Roligt men lite läskigt... Då måste man ju vinna! Hahah :P Vi får se hur det går! Håll tummarna! :D
När jag kommer hem blir det bara slapp för min del. Vi ska ha gäster under kvällen så det är skönt att få en lugn stund innan.

Tänkte lägga upp lite bilder från gårkvällen, men eftersom jag inte fattar hur man ska kopiera bilderna från Jullis blogg (Hon har gjort så att man inte kan ta dom) får ni gå in där och titta istället! Så klicka HÄR om ni vill se bilder!

Ha en trevlig dag! /Ellen

Kommentarer
Postat av: erika

Ska ni möta oss? Fan att inte jag är med och spelar, det skulle vart jättekul! Då möter ni i sånafall vårt röda lag! Lycka till (eller nej förresten, hoppas täby vinner!) Hahaha! :-) <3

Om du vill sno bilder från Julia så kan du trycka printscreen (en knapp på tangentbordet) och sen ctrl+v i paint. Sen markerar du bilden och högerklickar - trycker på spara! Smart jag är va? ;-) Haha undrar om Julia tyckte det där var så kul .. :-) <33

2009-06-06 @ 14:16:00
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: Victoria

Det var jättemysigt igår! :)

(P.S. filmen heter: A walk to remember!) ;) <3

Puss love you

2009-06-06 @ 14:45:58
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: erika

svar: Okej, grattis! Om jag hade vart med skulle täby vunnit! Hahaha, skoja bara! :-) ;-P

Okej, ah försök en gång till! Det är jättelätt! :-) Puss och kram pårej. <3

2009-06-06 @ 15:51:39
URL: http://eejrika.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0