Fredag-Söndag

Hej!
Jag vet att jag inte har skrivit men jag har inte haft någon lust... Men jag ska berätta om allt som har hänt de första dagarna av sommarlovet! Först ska jag bara sura lite och klaga av mig här på bloggen för det här jävla vädret! Hallå!
Det är sommarlov! Det ska vara sol, 20-25 grader minst, varmt i vattnet och man ska ju kunna vara ute utan att sätta på sig mössa! Åh!! Nu har jag i alla fall fått avreagera lite..

Fredag: Avslutningen var klockan halv nio och jag o Julli sjöng bubbly! Tyvärr var min microfon av typ mer en halva låten.. JAG HATAT MICROFONER! Men ajah... har typ varit sur för det alla dagar sen fredags och tänkte att jag aldrig mer skulle uppträda så men nu har jag bestämt mig för att jag inte tänker ge mig! Någon gång ska väl även jag få lyckas.. hah :P
I alla fall, när jag kom hem från avslutningen var jag med Elin och Fanny. Eftersom vi hade bestämt sen typ 2 månader tillbaks att vi skulle åka ring tog vi på oss våtdräkter och väntade på att Fannys pappa skulle komma med båten. Galna som vi var åkte vi i typ 5 gradit varmt vatten och spöregn.. mm härligt va?! Nja.. vi frös som bara den men vi garvade lika mycket! Haha :P

Lördag: Fanny kom hem till mig och vi kom på att vi skulle spela sims 2. haha.. vi hade ite gjort det sen typ 1 år så det var faktiskt roligt. På kvällen tittade vi lite på film, spelade hej knekt, var ute i regnet och skrattade och flamsade som vanligt!

Söndag: Jag och Fanny vaknade vid 11 tiden och åt frukost. Sedan gick Fanny hem för att vi skulle spela match. Klockan halv tre samlades laget i regnet och började förträna. När det var ungerfär 10 min. innan vi skulle börja spela hade spånga (som vi skulle möta) fortfarande inte kommit... hmm.. så vi fick spela lite på skoj med laget istället.. lite surt när man ställt in sig på att spela.. men ajah..
Nu ska jag och pappa snart åka och titta på en liten båt som vi kanske ska köpa till mig och syster så vi kan ha och åka till kompisar i närheten själva i sommar! Kul va!?

Bilder och skolavslutninges outfit kommer i inlägget efter det här! Hoppas ni orkar läsa allt, hehe :P

Kram på er! /Ellen

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag hörde i alla fall att du sjöng! :) Förresten, det är jättekul att åka riing , yeaaah! <3

2009-06-14 @ 19:19:28
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh vad roligt med egen båt. :-)



PUSS!

Förresten, ska du & Asse umgås på fredag?

2009-06-14 @ 19:48:02
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar; Varken du, jag eller Vicke kan inte då alltså... Men jag kan på onsdag-torsdag, söndag-måndag och säkert dagarna därpå också. ;-) <3

2009-06-14 @ 20:41:03
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: lenia

sötblogg :)

2009-06-14 @ 20:54:12
URL: http://heybitches.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vad mysigt du verkar ha haft! :)

Glöm inte fråga om på lördag!?

Love you <3

2009-06-15 @ 16:57:10
URL: http://detailz.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0