Gamla Stan

Hallåj!
Idag har klassen + paralell klassen vandrat runt i gamla stan och svarat på en massa frågor. Superskoj! Eller.... haha, nej, det var inte det roligaste man kan göra men bättre än att sitta och somna framför en tråkig mattebok tillexempel! Vi var klara ganska tidigt och efteråt tog jag och Denise en sväng till täbban för att hitta smycken till fredag (avslutningen). 
Hittade ingenting men kom på en rolig idé! Jag köpte två band, ett rosa och ett vitt. Nu har jag flätat dom och de passar som pricken över i till klänningen som jag ska ha! :)

Här kommer bilder från dagen:

Lunch vid Riddarholmen.


Astrid, Denise, Jag, Julli och Vicke vid vattnet!


Stadshuset! (Snygg min man gör i bakgrunden.. haha :P

Lånade från Astrid och Denise

Vi hörs! /Ellen

Kommentarer
Postat av: erika

Vad smart det där med banden .. Hehe ;-) <3

2009-06-09 @ 18:03:12
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: Denise

Vad hittade du på när du kom hem då? ;D <3

2009-06-09 @ 20:41:29
URL: http://colbrand.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0