Gårdagen...

..tänkte jag berätta lite om nu eftersom jag inte han skriva något då! Som sagt var jag på grönana under dagen, och det var väldigt roligt! Jag var där med Fanny, Min gamla kompis Felicia och hennes kompis. Åkte insane 4 gånger! Den är grymt kul ju! :) Ingen ville tyvärr åka frittfall tilt med mig, men eftersom jag har velat det så många gånger, men det aldrig har blivit av, bestämde jag mig för att åka ändå! Det var typ 2 sekunders lång kö! Det är helt otroligt vad lite folk det var även fast det var en sån fin dag! Men hur som helst, jag åkte tilt och det var så himla kul! Måste göra om det! När klockan var kvart i 5 gick jag och Fanny. Vi hade hunnit med väldigt mycket eftersom vi kom när de öppnade. Jag skulle möta mamma vid T-centralen och därifrån skulle vi till min kusin som fyllde 15. Det blev en väldigt lyckad och trevlig kväll. Men lite avundsjuk blir jag allt när han har fått en supersnygg, ny moppe.. Hah :P Men, men, jag fyller ju faktiskt 15 om bara 7-8 månader! Men i alla fall, efter middagen där kom pappa som hade hämtat syster från Arlande. Hon har nämligen varit och hälsat på en kompis i Umeå. Det var jätte kul att träffa henne igen. Jag hade faktiskt saknat henne väldigt mycket!

Planerna för idag är inte helt säkra.. men kanske ska jag ta bussen in till allsång på skansen, som förra tisdagen! Asse och Julli är nämligen där!

Hoppas ni orkar läsa hela inlägget! :P
/Ellen


En bild när vi åker vildamusen! :D (Köpte även en nyckelring till den bilden!)

Kommentarer
Postat av: Elli

Sv: Varsågod ;D

Händer idag då? :)

2009-06-30 @ 12:25:24
URL: http://hetbrud.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag har så grymt snygg frilla där! hehe :D

2009-06-30 @ 14:17:36
URL: http://fannydenstore.blogg.se/
Postat av: Denise

Roligt roligt! Hur var insane? =) ♥

2009-06-30 @ 19:49:15
URL: http://colbrand.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0