Tennis, Elin, Fanny och Denise!

Hallåj på er!
Har haft en jättetrevlig dag idag! Började med att gå upp, tidigt! Usch, det var kanske inte det roligaste nej, att gå opp halv åtta! :S Fattar inte hur jag ska klara mig när skolan börjar.. men det problemet får jag ta då! :)  Vid halv nio stod jag, Elin o Fanny vid paveljongen(där tennisbanan är) för att prova vilken grupp vi skulle komma i under veckans tennis skola! Vi fick reda på vilken tid vi skulle vara där och cycklade sedan hem till Fanny för att hitta på något innan vi åkte tillbaka till tennisbanan och spelade! Vi är liksom amatörer, hah :P men kul var det iaf! :) Direkt när jag kom hem hade Denise kommit! Hon väntade på mig medans jag tog lite att äta och sedan gick vi ner och roade oss vid bryggan med badminton, kubb, strandtennis och havet såklart! Jättetrevligt! :D Vi bakade sedan kokostoppar som blev platta.. :S Haha, men goda! :P Denise åt sedan middag med mig och efter det hoppade vi lite studsmatta och snackade!
När Denise åkte hem cycklade pappis och jag ner igen til tennisen och slog några bollar!
Nu ska jag nog titta runt lite på bloggar innan jag kokar lite te tills mamma kommer hem från prommenad! :)

Hur har eran dag varit?
/Ellen :)

(bilder kommer när Denise lagt in dom :P)

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad trevligt det låter! :-D

Vi ses snart hoppas jag? SNART Ellen (a) <333

2009-06-22 @ 22:23:05
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hehe. Jag tyckte också det var kul men jag vill nog inte börja! :P

2009-06-23 @ 11:13:31
URL: http://fannydenstore.blogg.se/
Postat av: Cika

Sv; Åh tack, vad gullig du är! Hoppas att du kikar in hos mig snart igen :)

2009-06-23 @ 17:24:25
URL: http://cika.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0