Världens bästa måndag!

.. Närstan i alla fall! Så mycket bättre kan man i alla fall inte få en vanlig skoldag! Efter idrotten sprang vi, så inte vår lärare såg, ner till sjön och hoppade i med gympaklärderna! Det var typ 20 grader! :D Sen kom vi på att vi började om 10 min. så vi kutade tillbaka till skolan och hann precis (lite sena, men, men..). Lektionen innan lunch blev inställd så vi hade en superlång lunchrast och gick ned till sjön igen! Badade och solade i en hel timme innan vi stack tillbaka till skolan! Så härligt och så varmt! :) Efter plugget var jag, Julli och Vicke i täbban för att köpa presse till Asse som fyller 14 på fredag! Tog typ evigheter men tillslut blev vi nöjda! Sen träffade jag några som jag känner som bor på resarö i täbban och jag kunde åka med dom hem! Jag slapp åka buss i värmen + att jag typ känade 40 min! Jag var lite busig, haha, för jag skippade fotbollen.. men jag har varit på varända träning under terminen så jag tänkte att det skulle funka endå..! :P

Ingen årkar säkert läsa hela det här, men ajah..! :P  Haha :D

Puss och Godnatt /Ellen

Kommentarer
Postat av: annie

sv: taack ! ja det måste vi :D <3

2009-06-02 @ 16:23:39
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/
Postat av: Louice

Ha det bra!

2009-06-02 @ 22:27:49
URL: http://sundqvistlouice.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0