Fotboll

Hejsan!
Kom nyss hem från systers fotbollscup. Tittade lite på den och hjälpte mamma och pappa med Cafeterian. (När Vaxholm har cup på hemmaplan får föräldrarna hjälpa till och sälja fika). Nu ska jag fixa lite med bilder på familjen. Vi ska nämligen få en utbytes student hemma hos oss i ett år! Kul va!? Det är en kille eller tjej som är runt 16 år som kommer från ett annat land och bor här hos oss i ett år. Vi håller på och fixar med ansökan och man ska fixa lite bilder på familjen och hur man bor osv... Efter det ska jag återgå till NO-plugget. Usch... Någon annan som har problem med no avsnittet elektrisitet? Det är både lätt och svårt på olika sätt. Det är så himmla många saker man måste förstå och fattar men inte det ena, så fattar man typ inte den andra..
Här kommer i alla fall en söt bild på världens sötaste vove:


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är lugnt, du är inte precis ensam. Jag insåg att lite av det jag läste läser jag inte ens. Haha, duktigt va? Känner att provet inte kommer gå speciellt bra, men ska iaf plugga mycket och ge det en chans. ;P <3

Förresten, jag tror att du har smittat mig i fredags med din halsont, har knappt kunnat svälja idag. ^

Puss sötnos!

2009-03-29 @ 21:17:05
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0