Fredag! :D

Hejsvejs! :D
Nu har den efterlängtade helgen kommit. 3 dagars helg eftersom vi har studiedag på måndag! Yippi! Imorgon har fotbollen (inklusive mig, alltså) tränings match vi 12. Planerna för lördags kvällen är BIO med Elin och Fanny! Ska bli jätte trevligt. Eftersom vi "gamla" kompisar inte träffats tillsammans på jätte länge! Vi tänkte se Bröllopsduellen och innan tittar vi väl runt ett tag på stan och äter något gott någonstans! :D Söndags planerna är inga speciella en så länge, men på måndagen ska jag och farmor ut och shoppa! :D Det är nämligen så att jag fick det i födelsedags present av farmor, alltså lite pengar och en dag när vi ska shoppa! Trevligt va?! Så jag ska ta en titt i garderåben och lådorna och se vad jag kan rensa ut innan jag fyller på med nya saker! Nu ropar mamma på mig att jag ska hjälpa till med nått där uppe, så ha en bra fredags kväll! :D Någon mer än jag som ska se Let's dance och hjälp?

Kram /Ellen :D


Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0