Härliga vår tisdag...

...och så har man blivit sjuk.. :(
Åhh! Vaknade imorse och var på jättebra humör eftersom solen strålade utanför fönstret och syrran berättade att det var 8 grader i solen! Whoo! Jag gick upp, duschade, tog på mig våriga kläder och skulle precis äta frukost när jag kände att jag mådde jätte illa. Usch.. Jag åt lite till frukost och bestämmde mig för att åka till skolan iaf, men när jag hade åkt vaxholmsbussen till roslagsnäsby kände jag att jag inte klarade av att gå i skolan så som jag frös och mådde illa. Jag tog vaxholms bussen hem och här sitter jag nu. Ska gå upp och kolla på en film och sedan måste jag nog plugga lite NO.

Kram!

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0