Helg

Ojdå.. Jag gick nu in på bloggen och såg att onsdags var det senaste inlägget.. usch.. fy på mig... :P
Jag ska försöka blogga lite mer! I torsdags kom jag hem efter ett jätte trevligt besök på tibble badet med Elin. Vi simmade 1000 m.. Jag tänkte plugga lite men när jag väl var hemma men jag "glömmde" det haha.. :P När jag hade ätit middag gick jag och Elin en nästan en timmes lång prommis. Härligt! Sen sov jag gott efter all träning. På fredagen vaknade jag med hals ont.. usch.. (men det är nästan borta nu). Skoldagen var somvanligt riktigt seg... men man har ju ändå något att se fram emot, helgen! Efter skolan åkte jag bara hem, pluggade till NO-provet med Mammi, gick en promenad till ica för att köpa middag med voven, mamma, syster och hennes kompis, var sur över den dumma snön, trött som bara den, åt middag med pappa, mamma och syster + hennes kompis framför Lets dance, kollade på en film med syster och hennes kompis och sedan, somnade! Härlig hemma kväll! Det fanns helt enkelt inte tid och ork för bloggning. Under denna lördag förmiddag har jag varit och storhandlat mat med mamma. Jag och Pappa funderar nu på att ta en liten spring runda. Bloggar mer senare!
Puss

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0