Hemma från superhärligt och roligt sportlov!

Hallåj!!
Hur har ditt sportlov varit? Mitt har varit underbart! Men det har gått så himmla fort!
Jag kom hem igår kväll och tog nu på morgonen en lång och härlig sovmorgon! Nu är också packningen upppackad! Idag har jag inga spec. planer, jag vet inte om det är fotboll men jag tror nog inte det eftersom så många är borta... Hur som helst, sportlovet var helt underbart och super roligt! Jag lovar! Julia var där till onsdag morgon då mamma skulle skjuttsa henne till hennes familj i Mora och så skulle mamma hämta syster som var nära mora med en kompis. Jag och Julli hade superroligt! Vi åkte pullka, (ni ska se jullis blåmärke, stackarn!) , var ute i backarna, spelade kort, kollade film, pratade, drack barndrinkar och så såklart skrattade! :D På onsdagen åkte jag skidor med Jennifer, Hanna, Jenny och Frida. Det var riktigt skoj och vi hade lite problem när vi skulle åka tre stycken i ankarliften.. haha :P Torsdagen hölls till i klövsjö tillsammans men syster, Emelie och hennes kompisar. Det var jätte kul och vi höll till (precis som julli och jag) i skogbacken. :D  På fredagen, då jag var med pappa och syster, hyrde jag ett par skidor! Det gick faktiskt oväntat bra och jag tog en skidlektion på eftermiddagen. På fredagkvällen var det dags för Kevinkonsert! Jätteroligt! Jag stod längst fram vid scenen tillsammans med Emelie, Jennifer, Jenny, Hanna och Frida! Haha! Jag och Jenny hade väldigt skoj när vi skulle skrika Kevins namn högt när det var ganska tyst, haha, alla glodde! Kändes det i alla fall som.. :P
Bilderna finns bara på kameran än så länge, men jag tänker nog ladda över dom på datan under dagen! :D Jag snor några bilder från Julia så länge!


Jullis skidor och Ellens snowboard :D


I skogen (där jag och Julli hänge hela dagarna, nästan!) Haha :P


Sötaste Julli när vi var påväg till backen. <33


Glömmer aldrig pullkaåkningen! :D


Julia får mig att skratta! (okej, jag ser lite knäpp ut men kolla Julli istället! Hon är supersöt!)


Supergoda drinkisar på storhogna inneträdgård!

Nu ska jag typ damsuga någonstans här i huset! Kul va..? Nej.. inte så jätte.

Ha det bra! Kram /Ellen - som har haft det super ifjällen! Haha! Det rimma! :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, sötis :) <3

Vi hade askul, längtar till nästa hår, mihihi (a)



LOVE YOU <33

2009-03-01 @ 13:30:42
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0