Lång prommis

Hej igen! :D
Nu har jag precis kommit hem från en 1 timmes promenad i skogen med mamma och hunden. Härligt men lite jobbigt. :P Det känns ju så dumt om man inte är ute när det är så fint väder som idag! Hoppas på våren nu! Det känns ju faktiskt lite som det i luften nu tycker jag!
Hur som hälst jag sitter och laddar över bilderna på kameran till datan just nu. Det är bilder från i julas som vi inte har laddat över än så jag tyckte det var dags nu. Haha :P Efter det är klart ska jag ta och måla mina naglar med fransk manikyr. Jag har faktiskt lyckat ganska bra med att inte bita på dom! Manikyren som jag målade för ca. 1 veckan sedan har försvunnit under fjälls veckan, så det blir kul med lite ny! Sen ska jag kolla på andraavenyn avsnittet jag missade i tisdags, men det får nog bli senare eftersom syster nog också vill vara med på det.

Kram /Ellen

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0