Lördag-Pappas födelsedag

Tjoo!
Idag är det pappas födelsedag! Vi var uppe och grattade honom vid åtta, halv nio. Jag vet, tidigt på en lördagmorgon, men syrran skulle iväg på hockeymatch så det fick bli så. Jag glömmde berätta en sak igår. Det är helt sjukt att jag glömmde men, men.. När pappa hade hämtat mig från täbban och sktuttsat hem Julli berättade han att jag ska få åka till london!! Snacka om att man kan bli glad! Jag har länge velat åka dit och nu ska det bli av! Pappi och jag åker på valborgshelgen. Syster blev kanske lite avundsjuk på mig.. hihi :P Men hon ska också få åka iväg fast inte just i år. Åhh! Det ska bli så himmla kul! Någon som har varit i london? Några tipps på vad man ska besöka?
Hur som helst, nu ska jag konsentrera mig på garderoben min som fortfarande är överfull.. 'snark'. Den tycks aldrig bli av med några kläder.. hmm.. Dek kan ju kanske bero på mig när jag tänker för mig själv: "Den här kanske jag kommer andvända någon gång, så den får ligga kvar ett tag till."  Ett år senare är den andvänd högst en gång.. Jobbigt va!? Fanny ska komma och hjälpa mig men garderoben och sen ska vi väl hitta på ngt annat skoj. Ikväll är det middag med lite släkt och vänner eftersom det är pappas födelsedag. Det ska bli roligt! Jag ska fråga Fanny om hon vill ta en springtur med mig så jag sedan kan fräsha upp mig ordentligt till kvällen. Och eftersom jag älskar mat och jag antar att det bli något gott ikväll känns det bra om man har sprungit en bit innan. :D

Nu; Garderoben!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul ! :)<3

2009-03-21 @ 11:12:50
Postat av: Julia

Ååååh, jag har varit i London och det är bara FÖR MYSIGT där. Du måste absoluuut åka "London Eye" (skitstort parisehjul) och gå till Madame Taussaude (stavning?), London in my <3, haha. Gud vad roligt Ellen! :-)

Puss <33

2009-03-21 @ 12:50:29
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad roligt =D

Jag och mamma ska också åka dit snart! Har inte riktigt bestämt när vi har tid. Men hon har lovat och jag glömmer inte!

Ha en bra kväll med familjen och Fanny ;)

<3love

2009-03-21 @ 12:51:43
URL: http://kruumelur.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad roligt =D

Jag och mamma ska också åka dit snart! Har inte riktigt bestämt när vi har tid. Men hon har lovat och jag glömmer inte!

Ha en bra kväll med familjen och Fanny ;)

<3love

2009-03-21 @ 12:51:45
URL: http://kruumelur.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag har också vart i london, som julia säger det är skit mysigt & fint. Önskade att man kunde bo där... (a)

(Madame Tassaude är ett museum med en massa vaxgubbar som ser helt riktiga ut. Det är kopior av gamla kändisar mm. jättehäftigt och lite creepy... ;)



(Fyller inte din pappa och jullis mamma år på samma dag då?)

Love you <3

2009-03-24 @ 16:57:35
URL: http://detailz.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0