Lyckad Kväll

Hej på er! Haft en bra fredagskväll?
Det har i alla fall jag! Jag och Julli hade riktigt roligt och filmen var bra, men lite konstig ibland men samtidigt rolig! Vi kollade runt lite i affärer och jag hittade två stycken jackor på H&M jag vill ha! En skinnjacka (antagligen inte äkta..) och en supersöt blåvit randig som är äkta "Ellen stil" :P Haha.  Jag la undan dem båda och får tänka på saken. Kanske tar båda, men sen finns ju även förra årets vårjacka kvar här hemma.. hmm.. svåra beslut..  När vi kom hem från bion fräshade jag upp mig lite med en snabbdusch och lite ansiktsvatten och ansiktscreme innan jag la mig i soffan och slappa framför TV:n.
Nu är det väl godnatt, kanske ska titta lite på datan ett tag. Eller inte sitta och glo på själva datan, men på olika bloggar t.ex. Haha :P (tråkig humor, jag vet) :P

Sov Gott! /Ellen

Förresten, vad tycker ni om den nya designen här på bloggen? Något som borde ändras? Fin? Den gammla var bättre? Skriv jättegärna i kommentarerna! :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Din nya design var jättefin, Ellen :) <3

2009-03-21 @ 07:57:47
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: Denise

Din nya design är finfin. ;-)

2009-03-21 @ 08:50:32
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0