Måndag-dumma snö!

Hejsansvejsan!
Ny vecka och nya datum. Tiden går så fort! Någon som håller med mig? Dagen har i och försig varit ganska seg men hela "alltet" bara springer iväg..
Det finns väl inte så mkt att berätta om dagen eftersom den somsagt varit allmänt seg men jag kan ju säga att jag är så JÄVLA sur över den dumma snön. Hallå! Det är snart aprill. Snön kanske kunde planerat in sig vid julafton för då bara läängtar man efter den, men nu!? Man vill ju har vår!
Om en timme ungerfär står jag på fotbollsplanen och huttrar. Usch, inte så sugen på träning just nu... men det känns ändå fel att skippa den. Det är också alltid så härligt efteråt när man känner sig duktig, nytänad och kommer hem i värmen för att sedan ta en varm, skön dusch och äta middag.

Nu ska jag gå upp och ta mig en macka till och göra lite läxor.
Ha det bra! /Ellen

Här är en söt bild på julli och hennes kissekatt i fredags innan bion.

Puss <33
Det är sånt väder vi vill ha, visst!?

Kommentarer
Postat av: Julia

Naae, vad gullig bild! (a) Hihi, iaf Pash.

<3 PUSS!

2009-03-24 @ 16:29:40
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Victoria

BORT MED SNÖN! haha (a)

Gullig bild på jullis & pasha! <3

2009-03-24 @ 16:58:56
URL: http://detailz.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0