Onsdag

Hej!
Nu har jag gjort klar glosorna inför engelska provet på fredag, fast jag kör nog igenom de ännu en gång innan provet! Efter skolan idag åkte jag direkt till gittaren, därefter hem och drack varm oboy och läste engelska texterna. Nu ska jag på fotboll så det är väl bäst att jag tar och byter om till tränings kläder. Jag får se om jag hinner med ett inlägg till idag, men jag får se eftersom jag kommer hem ganska sent efter träningen och ska då äta middag, duscha och göra resten av läxorna men vi får se, som sagt!

Kram /Ellen

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: tack ellen! :) Gillar dem själv otrooligt mkt, love at first sight! ;)

2009-03-11 @ 18:19:41
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Aa, jag håller med!

Det hade varit jättecoolt i fall det hade öppnat en Forever21 butik i Sverige!! :D

Gud vad den hade blivit populär.

Alla skulle typ sluta handla från Gina Tricot och alla de där populära butikerna x'D

2009-03-11 @ 20:16:55

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0