Onsdag

Hej!
Sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft så mycket tid och faktiskt inte haft så stor blogglust...
Måndagen var min otursdag.. typ allt gick sämst, men vi hade också dramauppvisning. Den gick bra förutom att vi hade bestämt att alla mickar skulle vara på hela tiden och någon hade stängt av den som jag tog. Så jag sjöng hela mitt solo utan att tänka på att micken inte var på.. :( Kul va!? Nej.. jag vart ganska besviken.. men , men.. Tisdagen var väl allmänt tråkig förutom andra avenyn avsnittet. Idag har jag varit på girarr efter skolan och ska nu göra lite läxor innan fotbollsträningen.

Ha det bra! /Ellen

Ps.
Här hemma skiner solen!! I am happy! :D Visst är det härligt!? Tänk om våren äntligen börjar komma! Åh, hoppas!!

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0