Onsdag

Hejsvejs! :D
Jätteskön dag idag! Vi hade ingen bild idag så vi slutade vid ett! Superskönt! Igentligen skulle jag bara åka hem efter skolan idag och träna ikväll men jag bestämde mig för att följa med Elise och Malin till Täbban. Tove, Sally, Amanda och Sofia åkte också dit och vi alla tog en fika på Esspressohouse (stavning?) . Frapino där är så himmla gott! Som en milkshake med isklumpar! Mums :D Jag han bara sitta där ett tag för mamma var i täbban och jag ville gärna få skjutts hem och hon skulle hem och jobba. När vi var hemma tog jag en snabb prommis med voven och ja, nu sitter jag här. Kl 5 är det fotbollsträning och nu ska jag ta och kolla runt på lite bloggar!

Dagens outfit:

Rosa Kofta: JC
Linne: H&M
Jeans: Filippa K (insydda av mamma och mig)


Ha det bra! :D /Ellen

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0