Shopping

Hej på er! :D Haft en bra dag?
Jag har i alla fall haft det jätte bra! Jag har varit i stan hela dagen med farmor. Sen åkte jag till mammas jobb i stan och vi åkte sedan hem tillsammans. Sen väntade fotbollsträning och sedan middag.
Jag och farmor hade det jätte trevligt! Jag hittade en massa bra saker. Riktigt nöjd! Hinner inte skriva så mkt. nu eftersom jag ska dricka lite te med familjen och packa i årdning skolväskan inför skolan imorgon. Men bilder på vad jag köpt kommer i alla fall lite längre ner i inlägget! Till lunch åt vi på en indisk resturang med buffé. Jätte gott! Jag blev helt förälskad i bröden som de hade där. Hur goda som helst! :D
Nu kommer bilder:

(klickbara bilder)
   

1. Vitt baslinne: H&M  och Fjärde boken i twilightserien på svenska: Någon bokaffär.
2. Jeans leggings: BikBok
3. Present till pappa som snart fyller år: Åhlens  och Vit tröja: H&M

Sedan bytte jag också en fleace tröja jag köpt innan sportlovet som gick sönder i blixtlåset. 

Nu blir det te! :D Kramar /Ellen
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

fina kläder =)

kram!

2009-03-10 @ 16:26:31
URL: http://jenilee.devote.se
Postat av: hanna

Vilka fina kläder =) Hur mytcket kostade jeanslegginsen ?

2009-03-10 @ 17:46:44
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jättefina grejer du köpte Ellen! :)



Du har köpt fyran! :D Den är jättebra men den nya titeln (även fast jag vet varför) så tycker jag att den är SÄMST, du kommer att förstå varför när du läser den...(a)

2009-03-10 @ 18:34:57
URL: http://detailz.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0